Kehidupan Yang Tidak Akan Pernah Berhenti Sehingga Nyawa Diberhentikan... Suke Atau Tak Suke Itu lah Kehidupan Yang Sebenarnya...



Monday 9 January 2012

About You Again :"( episod 4

Hari nie aku x tahu apa yg x kene dgn diri 
aku .. dah lah bgon lmbat ! slah kunci jam ! x msok kelas !
aduhhhaiii malang betol nasib aku ..
kelas aku pg tu pkol 8.30 tp aku terbagon pkol 8.15
tu pon sbb dpt panggilan drpa MR.N ..
klau x aku rasa aku dh terlajak abis dah .. dahlah slah kunci jam ..
apalah aku ni .. dgn keadaan yg tergesa-gesa aku pon 
pg mndy .. mndy pon dh mcm mndy apa sbb 
nk cpt punye psal tp last2 
x pg jugak sbb dh terlalu lmbat ...biasa lah
nilah diri aku bila aku terlambat pg kelas ..atau apa2 majlis ..
 lepas aku mndy ,
dgn keadaan yg sentiasa mengelabah sambil mulot aku membebel 
sbb lambat handphone aku berbunyi !!!
time2 aq tgh lambat ni lah dy nk berbunyi pulak aku membebel ..
sampai kene bodoh org yg tepon tu sbb tepon aku 
time2 cmni ..aku pon tgk lah cpe ..
jantung aku yg td nye laju sbb mengelabah tibe2 berhenti !!
rasa mcm x percaya pon ada , rasa mcm mimpi pon ada jugak msa tu ..
aku tgk nama yg tertera kt skrin handphone aku 
tu '' LOVE DIE'' a.k.a ''SIDEK"
aq rasa mcm aku ni bermimipi masa tu .. aku teragak2 nk angkat ..
last2 aku ckp biarlah aku tgh lambat nie .. 
( niat hati nk angkat sbb terlalu gembira )
tp WAWA ckp "angkat jelah penting tu " !!
aku dgn gembira nye angkat .. tuhan jek yg tahu cmne kegembiraan 
aku msa tu .. :") suke sgt ..
tp mimpi apa dy tpon aku masa tu kn ?? bnyak 
tanda tny aku masa tu ..
masa aku angkat tu senyum aku x pernah lengkang dri muke
aku nie .. aku rasa hari  ni hari aku .. :")
bila aku dengar suara dy , aku terasa rindu aku terubat sedikit ..
walaupon x lama ..
kami bercakap hanya sekejap sbb masa tidak mengizinkan masa tu ..
aku nk pg kolej .. sbb dh lambat ,,
hari nie dgn SEMANGAT NYE !! aku pg kolej ..
aku rasa kegembiraan aku hampir tiba bila dy tepon aku ..
after tu kteowg mct dy ckp dy dh 3 hari teringat kan aku .. tp dy tkot 
nk coll aku sbb dy tau aku mesty buzy.. 
dy x tahu ke yg aku nk sentiasa tggu coll dari dy ... 
after kteowg mct dy ckp dy sohn sy tros terang pe yg sy nk ckp kt 
dy .. tp sy tkot .. dy ckp x perlu tkot kalau kau rasa 
diri kau x slah .. so dgn keberanian yg sy ada 
sy ckp kt dy yg "sy perlukn awk balik dlm hidup sy "
after tu dy tros diam kn diri ..
sy x rahu pe maksod disebalik sume nie .. apa yg cuba 
awk buat sebenarnye ?
sy x paham .. sy x tahu npe awk diam kn diri awk tu ..
after tu sy tros hlang semangat ..
x tahu knpe ..
seolah-olah de maksod yg tersembunyi awk coll sy
pg td tu ..biar lah .. sy tetap tggu awk balaz ..
sampai sy dh sampai ostel tetap xde .. coll awk pon xde ..
xpe.ah mybe awk still keje agy ..
sy tggu smpai mlm tetap xde .. xpeah mybe awk dh tdo penat ..
sume yg jadi x dirancang mybe pg tu awk x sengaja dail nombor sy kn ..
it's ok lah .. tp dlm hati sy , sy menagis sbb awk
wat sy mcm tu ..
mlm tu sy pg mkn kt jusco singgah watson jap 
sbb WAWA nk beli brang , so aku msok lah , merayau 
sementara WAWA cari brang ..
tibe2 aku terpandang minyak wangi dy ..minak wangi yg sllu
dy pkai dan selalu aku belikan ..
 aku ciom lah ..
masa tu aku rasa sedih sgt sbb aku rasa rindu aku
kat dy mangkin dlm ..
dh lama aku x dpt pelukan dari dy ..
dan dah lama kau x menciom haruman minyak wangi tu . . :(
klau masa tu aku ada duit aku dh beli 
mnyak wangi tu .. biar tiap2 hari aku bau minyak wangi 
tu sbb aku akan rasa kau sllu ada kt sisi aku  ..
sepanjang perjalnan nk blek ostel tu .. 
hidung aku terhidu lgi bau haruman tu  .. rindu nye sy k
 awk .. ... :|
tuhan jek yg tahu masa tu betapa besar nye rindu 
sy kt awk masa tu kn ..
x pelah mungkin awk buzy kan .. xpe awk ..
sy akan sentiasa tggu balasan dari awk untuk sy ..
sy akan tggu smapai bile2 awk ..
sbb sy x pernah jemu untuk kejar cinta sy ..
dan sy x pernah jemu untuk dapatkan balik dir awk dlm hidup
sy .. SY SENTIASA TGGU AWK ..




No comments:

Post a Comment