Kehidupan Yang Tidak Akan Pernah Berhenti Sehingga Nyawa Diberhentikan... Suke Atau Tak Suke Itu lah Kehidupan Yang Sebenarnya...



Sunday 15 January 2012

About You Again :"( episod 5

Cerita tentang kau x kan pernah habis dalam blog aku nie..
Selagi kau x kembali dlm hidupaku selagi tu hidup aku akan kesunyian,.
aaku x perlukan lelaki lain untuk mendampingi aku..
aku cume perlukan kau jek kt sisi aku ..
aku tahu mungkin semua laki akan ckp aku ni sombong !
mentang-mentang aku ni comel ,
aku sombong xnk time cinta lelaki lain ..aku harap sume 
lelaki yg ada kt dunia nie paham 
perasaan aku yg x bleh time sapa2 dlam hidup aku ..
aku cme akan sentiasa menjaga cinta seseorang yg paling aku syg .. 
cinta aku cume untuk seorang lelaki  dlm dunia nie yg sentiasa 
berada dalam hati aku x kire apa pon yg terjadi ..
mungkin bg org aq ni bodoh sbb aku xbleh nk time kenyataan yg
dy bukan milik aku lagi.. tp tu sume kenyataan
bg aku.. sbb apa pon org nk ckp aku tetap akan kejar cinta aku
sampai aku dpt cinta tu balik walau apa pun halangan 
yg aku bakal tempuhi..
ko selalu call aku untuk katakan benda yg x pentig bg aku ..
lepas tu ko hilang blek..ble ko rasa ko nk contac aku
ko call aku..ko egt aku ni stok untuk ko bosan jek ke??
aku cume nk kepastian cinta dari kau !
aku nk tahu sama ada cinta dan syg kau masih ada untuk aku atau 
tidak! aku keliru dgn layanan kau terhadap aku!
ko seolah-olah memprmaikan semua ni..aku nk ko jujur dgn perasaan 
kau sama ada kau masih syg atau tidak ..
jawapan tu yg aq perlukan skrg SIDEK ..aku xnk aq ni
tertunggu-tunggu kasih syg dari kau ..
kalau ko dh xde semua perasaan tu plezz lah jujur ..
biarlah aku sendiri yg akan selalau anggap cinta kau mseh ada untuk aku ..
aku x esa sidek sampai bile pon aku akn terus berharap
semua ni.. aku yakin satu hari nanti 
semua ni akan berakhir dgn kebhagian.. aku cume bleh harap tu jek...'
aku dh bnyak kecewa kan lelaki sbb aku tolak cinta dowg sidek ..semua aku
buat nie sbb aku xnk ko kecewa .. cume sbb ko sowg aku 
dh luka kan hati ramai lelaki..sbb 
aku xnk ble aku time lelaki lain aku akan mempermainkan dowg ..
sbb aku x bleh nk sygdan bg cinta aku untuk dowg..
ko seksa diriaku dengan cintakau tau x!
knpe ko buat aku syg kt ko ? knp ko bagi cinta kau kt aku ?
aku x tahu dh mcm mne nk tahan perasaan ni semua ..
cume kau jek jalan penyelesaian nye ..



I'AM STILL WAITING FOR U MY DEAR <3 <3 ,3


No comments:

Post a Comment