Kehidupan Yang Tidak Akan Pernah Berhenti Sehingga Nyawa Diberhentikan... Suke Atau Tak Suke Itu lah Kehidupan Yang Sebenarnya...



Thursday 12 April 2012

Rindu Ko :)

knpe tibe-tibe nk updates blog psal ko ha ? agak-agak psal cpe ? admire aq ? ish x lah . ni psal ex aq yg pling aq syg smpai aq mpos ! hahahaha . nk tau knp ? sbb dy yg bnyak mengajar aq bnyak perkara tentang cinta , hidup , syg , dan keluarga :) dy dh aq anggap mcm abg kandung aq sendiri sbb apa pun yg aq buat apa pun yg aq de dlm hidup aku semua dy tau . sbb aku akan bg tau dy tentang hidup aku . aku rasa bnyak2 lelaki aku kenal dy jelah yg paling paham aku , yg boleh terima aku seadanya . sbb tu aku syg dy giler babi , dy dh mcm family aku , ayah sllu mengharap kat dia untuk jaga aku, untuk didik aku supaya jadi manusia ckit , hahaha . biasalah aku ni kn degil tahap babi . dulu hubungan kteowg perfect tp syg nye bile aku smbung stdy kt cni kteowg dh x blh nk percaya antre satu sama lain sbb dy x blh hidup jaoh dgn aku . pelik kn sbb benda kecik jek tp blh jdi mcm ni . syg kn relationship kteowg selama 5 tahun . xpelah mybe kteowg xde jodoh lagi skrg, mungkin satu hari nanti kot :) hehehehe . 
sume cerita tentang cinta aku , aku selalu cerita dgn dy . dy sllu dgr dan sllu bg nasihat kt aku spye pkir matang  dlm hal ni , . dy sllu ckp cinta yg jujur kite x nampak tp cinta yg palsu sllu kite nampak . kn ?  dy tlg aku jaga family aku kt jb sbb aku jaoh dgn dowg,. dy tllu bnyak tlg aku .tp skrg dy slu buzy , mybe keje kot tp x tau lah klau dy de awek dh . hmm .reda jelah kn . yg penting dy happy aku happy lah ..jujur aku ckp bile aku couple dgn lelaki lain aku x pernah rasa kasih syg mcm dy bg kt aku . kasih syg dy jujur :) setiap kali aku dgn org lain pkiran aku , hati aku still kt dy agy . aku still nk contac dy , nk tau psal hidup dy , sbb aku mseh mengharap kn dy dlm hidup aku . mmg semua ni blh pendam tp x selamanye kn . aku tahu dy x pernah terpkir semua ni sbb mungki pada dy kteowg hanya sebgai kwan jek . kalau lah ko baca blog aku kn tp syg ko x tau tentang apa2 psal blog ni . aku cume nk ko tahu aku rindu kt ko mcm mne dlu kte couple smpai skrg rndu aku tetao sma x pernah berubah , sbb aku rndu perhatian dan kasih syg ko :( aku cume blh ingat kenangan kite jek . semenjak aku stdy cni kite x pernah jumpe lagi , aku x tahu knp tuhan x kasi kite berjumpa , asl nk jumpa jek ada jek halangan nye kn . xpelah aku harap mse befday aku nti ko blh spend time untuk aku , aku x berharap tp mudah-mudahan :) k lah nti ada mse aku cerita lagi ea .. cuti sem nti aku jumpa ko :) bye !

No comments:

Post a Comment