Kehidupan Yang Tidak Akan Pernah Berhenti Sehingga Nyawa Diberhentikan... Suke Atau Tak Suke Itu lah Kehidupan Yang Sebenarnya...



Friday 13 April 2012

Aku, Dia , dan Kamu :)

okay hari nie aku de exam "com" pkol 9 pagi . so semangat sikit sbb pagi2 lagi Sidek call aku , dy kejut kn aku sruh bgon sbb tkot aku lmbat .. biasa lah dy tau aku ni mcm mne kn , ssh nk bgon pagi so dy kejutkn aku suoaya x lmbt jawab exam . aku rindu bile dgr suara dy , sku suke bile dy kjot aku bangun tido , sweett sgt . hehehe :)dy akan kjut smpai aku bangun . and aku jawab com dgn senang hati :) habis exam aku pg medan , tibe nk balik jek terserempak pulak dgn jantan bangsat tu ! so swett kn dy dgn adk kesayangan dy yg dh terangkat tu .. hahaha so sawwiiiitt de lah ! mcm  bicth dua2 !! muke tau pulak berslah bile nmpak aku , tu lah yg kali jadi mnusia tu jgn yek2 sgt ha tu mkn nye kn . aku anggap ko dh mati dlm hidup aku !! so sorry lah mmg aku xkn pandang muke ko walau sesaat sekali pon ! faham !tu lah dulu yek2 slah kan aku mcm-mcm skrg ko dh tau kn mane betul mne salah . ha pastu dah x reti nk mintak maaf pulak tu . mmg x tau malu punye org ! bangsat! sial!  aku rasa mcm nk bg FUCK  kt ko !! FUCK ko sampai mampos !dh lah x malu still gune brang yg aku bg dgn pmpn tu pulak tu ,, bangsat punye lelaki ! ish geram aku . kalau ko nk tau ko punye patung tu dh buat alas kaki kt rumah aku ni . hahahaha . budak-budak aku dh pijak-pijak dh patung tu . hahahahahahaahahaha .. mampos lah ko !  bye !

No comments:

Post a Comment