Kehidupan Yang Tidak Akan Pernah Berhenti Sehingga Nyawa Diberhentikan... Suke Atau Tak Suke Itu lah Kehidupan Yang Sebenarnya...



Friday, 11 May 2012

HAPPY ENDING :)

Yeaaaaahhhhhhhhh !!!! Selamat Pagi Cinta :)
sy dpt ucapan dari org tersyg , waaaahhhhhhh... hehehe .. tu yg semangat terus nk bua keje kt kedai. hehehe..mha mcm tu lah baru best awak , awak layan sy mcm sllu , mcm hari2 awak buat hidup sy penuh warna-warni kn.. sy xnk hidup sy gelap awak.. jnj tau dgn sy :) kalau awak mrh kt sy , sy ttap syg awak dan sy akan buat awak jatuh cinta dgn sy x kire lah mcm mne pun awak msty jatuh cinta kt sy.. hehehehe . 
awak blek keje jek awak tros mct sy "HEY SWEETHEART" .. wahhhh ! terkejut nye sy awak pnggil sy cmtu.. comel.. ye BIY !! hehe awk ckp , awk tgk wayang ! ha ! awk tgk dgn cpe tu !! bek ckp ! ha nseb bek bkn pmpn.. law pmpn sy jeless.. heheeh . jeles sbb syg :) awak ckp nk tgk dgn awek , awek nye kt JB .. JB ? wahhh ! nk tau blh cpe ? sy pun JB jugak .. hehehe . awak ckp dy cume "future" awek awk jek.. npe "future" x " real".. awak ckp dy jual mahal .. ambooiii ! mne awak tau dy jual mhal ? tp sebenarnye mmg ye pun.. hahaha . bkn jual mahal lah syg tp nk tgk cara awak dpt kn sy mcm mne.. sungguh-sungguh atau saja2 tp mcm sungguh-sungguh .. kesian awak . xpe sy bg separuh hati sy untuk awk .. mcm awak ckp , awak amik ckit hati sy , sy amik ckit hati awak pastu kite mixed kn dy . baru nme nye CINTA . pndaikan awk berkata-kata smpai buat sy ketawa dan tersenyum..hehehe.. comel kn ? ye awak , kite percaya pada Allah ea biy , insyallah one day nti pintu hati sy msty akan terbuka untuk awak.. awak tggu ea.. jnj dgn sy awak akn tggu smpai tibe masa tu tau biy..  
sy sentiasa kt sisi awak jgn risau tau.. sy rindu sgt dgn awak .. sy x tahu knpe hati sy susah dan x rela nk lepaskan awak untuk org lain walaupun sy cuba semua tu tp x blh.. awak sllu mrh sy , awak ckp jge perasaan awak tu dulu sblom awak jge perasaan org lain.. kalau awak nk jge perasaan org perasaan awak , awk nk biar jek..  ye , btol awk ckp awk.. sy x blh awk kalau awak mrh sy , sedih :( tp sy cube kuatkan diri sy untuk tersenyum if aor mata tu mengalir.. sy nk awak hari2 bebel kt sy , mrh sy , manje2 kt sy , wlaupun sebenarnya sy x suke dibebel tp cara awak sy suke sbb comel sgt kn .. awak bebel tp buat sy ketawa .. hehehehe .. awak ! awak jgn lari pg mna2 tau,  ddok diam2 dlm hati sy , awak gerak ckit jek sy jentik hidung awak .. heheeh.

sy rindu awk bnyk sgt bnyk bintang kt langit ..
love u <3

No comments:

Post a Comment