Kehidupan Yang Tidak Akan Pernah Berhenti Sehingga Nyawa Diberhentikan... Suke Atau Tak Suke Itu lah Kehidupan Yang Sebenarnya...



Sunday, 6 May 2012

WE FOUND LOVE..

hey ! nk cerita ni.. nk kata happy mungkin tp aq x tahu lah sama ada dia happy atau x.. dh lebih kurang 3 minggu kot aq cuti sem.. dan meninggalkan dia kt sana.. nk kata hati ni risau , seharusnye aku risau sbb aku takut dia permainkan aku.. aku tkot perkara yg sama berulang lagi lepas apa yg lelaki bangsat tu buat kt aku.. perasaan aku x blh tipu , aku syg dia lebih dari sowg kawan.. aku dh anggap dy org yg sgt terpenting dlm hidup aku sbb dia lah pelangi dlm hidup aku yg selamani buat hidup aku penug dgn kecerian , gekak tawa . x pernah aku rasa dy buat aku mengalirkan air mata aku sebab sedih . dy sentiasa buat aku tersenyum dab ketawa wlaupun aku jaoh dgn dy.. terang2 aku  risau dy kt sana tkot dy dgn pmpn len sbb jeles ., aduhaii pe ni dy blm jadi pkwe ko , ko dh jeles .. jeles tandanye syg law x jeles maknenya aku x syg dy.. aku x tahu lah if dy mrh aku , dy bebel kt aku aku rasa comel :) aq x still blh tersenyum walaupun dy mrh aq..mybe dy mrh sbb dy syg aq.. kn ? setiap kali aq online aku sentiasa tgk wall ko , ye aq tau ko hot , x mcm aq .. ko ramai kawan pmpn yg rapat dgn ko , terang2 lah wall ko tu ramai pmpn kn.. sumpah tiap kali aq tgk wall ko msty aq sakit hati tp aq cube tahan perasaan tu sbb aku xnk ko pkir perasaan aq.. tp knp ko sanggup private wall ko sbb aq ? aq penting ea dlm hidup ko ? seberapa besar nye penting nye diri aku dlm hidup ko ? blh aq tahu ? tp if ko dh sakit kn hati aku pon  aq x blh mrh ko sbb aq x sampai hati , x tahu knp . tiap kali aku nk mrh ko aq rse mcm berat . sbb tu aku tahan perasaan aku.. kononnye aku x sakit hati tp padahal tuhan jek yg tahu hati aq ni.. aku tahu ko still syg dy lagi .. xpelah aku x kesah. aku x pnah pkse ko kn . if ko dh sakitkan hati aq, aq still blh tersenyum sbb ko semangat dlm hidup aq boy.. ko bg aq kegembiaraan.. tp aq xnk kegembiraan tu sementara jek , aq nk selama-lamanye.. blh jnj dgn aku ? aku tahu rmai ckp psal ko kt aq mcm2 , yes mmg aq tahu perangai ko yg dlu tp aq xnk lah sama kan yg dlu dgn yg sekarang.. aq nk yg dulu tu ko jadikan pengajaran dan buang mne yg buruk, aq nk ko mule yg baru.. aq tahu rami ckp kt aq mcm2 , ckp ko suke mainkan perasaan pmpn tp aq tahu ko dh ubah dri ko . bagus lah mcm tu.. aku xnk ko dgr apa org ckp psal ko. abaikan apa org ckp sbb dy x tahu isi hati kite boy.. aku xnk ko moody sbb bnde ni dan aku xnk ko pkir lagi psal ni sbb ko xyh risau , aq cube percaya ko ikut kata hati aku :) aku nk nilai diri ko dari hati aku sendiri bkn dari mulut org . aku nk ko sabar ea..aq sentiasa de kt sisi ko walau apa pun jadi .. org selalu x suke bile tgk org lain bahagia.. abaikan pe org ckp . mulut org kite x blh tutup syg.. ko pnah ckp kt aq law nti kite couple msty lagi rmai yg ckp psal ko kt aq mcm2 , tp x pe ko x perlu risau sbb satu perkara aku nk bg tahu ko , bile dlm percintaan kite x perlu dgr apa org ckp psal kite biarkan kite lihat dgn mata kite sendri baru kite blh percya seseorang tu.. kite percaya satu sama lain.. biasanye mulut org de yg btol de yg x.. so kte x blh percaya sgt ok.. aku cume nk tahu sejaoh mne syg ko kt aku.. dlm percintaan x ckup awak bile sowg jek yg de perasaan syg dan cinta.. x sempurne.. aku suke cara dy layan aku comel.. dy manja, suke bebel kt aq bile aq ni degil.. hehehe .  awak.... sy nk ckp something kt awk.. awk tahu x awk cpe pd sy ? awak jantung dalm hidup sy. hehehe . awk dh jnj kn dgn ay yg awk akn jaga hati sy tu mcm awak jaga hati awk , jgn de clar ckit pun tau.. sy suke buli dy sbb dy comel bile kene buli.. sy suke bile setiap kali nk tidur dy akan wish ILOVEYOU !! comel sgt.. rindu nye aq kt dy :'( tuhan jek yg tahu.. kalau kite ada jodoh mungkin tuhan akan satu kan kite awak , awk tggu ea syg.. kite sama-sama mencari cinta kita ok ..


sy rindu time first kite jalan, awak layan sy comel sgt awak :)


awak !!! sy rindu awak sgt awak !! 

No comments:

Post a Comment