Kehidupan Yang Tidak Akan Pernah Berhenti Sehingga Nyawa Diberhentikan... Suke Atau Tak Suke Itu lah Kehidupan Yang Sebenarnya...



Tuesday, 8 May 2012

MY BABYBOO :)


Comelkan dy ? comel mcm sy.. hehehe.. tetiba aku nk update pasal arnab pulakan .. asyik psal lelaki jek kali nie nk update psal binatang pulak.. hahaha.. aku rindu kt BABYBOO aq yg dulu.. sebijik mcm yg kat atas ni.. dy sgt comel dan teramat lah comel.. tp dh lama dy hilang.. x tau lah kt mne dy skrg, hidup ,lagi ke x kn .. aq bela dy dari dy kecik lagi smpai lah dy jadi gemok , sihat , dan besar mcm aq.. hehehe . tp x tau knp satu hari tu dy lari belakang rumah , aq egt kn dy nk main2 jek sekali aq tgk tros hilang. sedih bhai.. dh besar aq bela tbe2 dy hilang.. rndu nk main2 dgn dy.. aritu aq jln dgn ayg dgn mama.. pg kipmart terjumpa pulak kedai binatang , aq nmpak arnab tu comel giler bhai mcm aq punye.. wane putih.. gemok.. aku mintak ayah  tp ayah ckp nanti kite beli sangkar dy dulu lepas tu nanti ayah belikan satu.. yyyyeeeaaaahhh !!! ayahku sememangnye memahami aq. apa aq nk selalu dpt.. time kasih ayah !! syg ayah , mmuuaaaahhh <3

No comments:

Post a Comment