Kehidupan Yang Tidak Akan Pernah Berhenti Sehingga Nyawa Diberhentikan... Suke Atau Tak Suke Itu lah Kehidupan Yang Sebenarnya...



Friday 13 April 2012

Mr Armin :)

Mr armin a.k.a Vc cycy a.k.a Boy :) hehehehehe nme penuh izzudin . sapa dy ? x tau lah nk ckp dy ni sape pd aku , sbb aku pon x tau aku ni sapa pd dy. aku x tahu dy ni serious ke x . aku takut sgt untuk serious dgn ko sbb aku tkot bile aku serious ko akan main-main dgn aku . hati dan perasaan x boleh tipu , serious aku cakap aku dh mule syg ko tp aku tkot untuk lebih serious syg ko sbb aku tkot nanti aku dipermainkan . mcm ko ckp sume org akan takot untuk dipermainkan. aku cume nk tgk ko baik dgn EX ko . sbb aku tau dy still syg ko cume dy still kecewa agy dgn apa yg ko dh sakitkan hati dy. semua benda boleh setel dgn baik kalau kite pkir positive kn :) so pkir lah positive terhadap semua benda .aku pernah rasa mcm mne dy rse and smpai skrg aku still mngharap kan lelaki tu dtg kt aku tp aku rasa mcm aku ni bermain dgn mimpi jek , dh lah benda pun dh lepas kn aku x pernah nk dendam dgn org yg dh sakit kan hati aku kecuali org tu game aku . tu jek . aku nk ko baik dgn dy bkn sbb aku x suke ko atau aku nk jaoh kn diri dgn ko tp sbb aku nk kawan aku happy sbb dpt balik dgn ko , wlaupon aku dh syg kt ko tp kebahagian kawan lagi penting daripada kebahagian aku. aku suke tgk kawan-kawan aku happy dan bahagia dgn hidup dy. aku x perfect mcm pmpn lain tp aq pmpn yg mudah untuk menyayangi lelaki . sllu org ckap cinta yg jujut sllu org x nampak tp cinta yg palsu sllu dtg kt kite kn .aku x pernah salah kn ko sbb curang dgn dy , sume manusia pernah mmbuat kesilapan cume hati kite sndiri jek nk maafkan ke x. ikut hati merana ikut perasaan sakit hati . ntah ah , aku x boleh nk tipu aku suke kt ko , aku suke cara ko sbb ko carring  dgn aku , ko buat aku sllu tersenyum , ko buat hati aku happy , aku de tmpat aku nk bermanja , tmpat aku nk mengadu tp aku tkot bile aku tllu syg kt ko , ko akn berubah hati . tu paling aku tkot. sbb tu aku xnk terlalu mngharap dgn  sapa-sapa skrg nie. hati aku tuhan jelah tau boy . sbb tu aku sllu tny ko , ko serious ke dgn aku ? ko ckp ye . jawapan "ye: tu sama ke mcm yg ada dlm hati ko ? tu jek aku nk tahu . kalau aku ni doktor aku nk belah hati ko biar aku tahu apa ada dalam hati ko skrg ni.  ko cko ko sanggup tggu aku , tp sanggup ke ko tggu aku lama-lama ? aku takot ko bosan sbb nk tggu aku .  aku suke sbb ko sllu mnje2 dgn aku , aku ada tempat nk manje2 mcm dulu. kalau ko x sanggup tggu aku , ko bg tahu awal-awal tau sbb aku xnk nanti aku jek yg syok sendiri syg kt ko tp sedangkan ko dh syg kn org lain.  ni lah cinta kan sllu menjerat perasan aku ni . bile tuhan dh bg aku kebahagian , kebahagian tu sekejap jek dtg .. lepas tu sume hilang . hmm .. aku sendiri x paham . first aku nk mintak maaf kt ko sbb aku takot untuk terima ko , aku cume blh syg ko dan suke kt ko . bile aku rasa  pintu hati aku dh terbuka untuk terima lelaki aku akn bg tahu ko tu pun kalau sempat lah sbb aku takot aku x sempat ko dh jumpe org lain . kalau ko dh jumpa org lain xpe aku berundur. cume aku nk ckp aku rindu kt ko walaupun kite  baru kenal , aku nk sgt hangout sama-sama dgn ko , nk lepak dgn ko tp aku malu , malu dgn kawan-kawan ko semua . tggu masa jelah kite jumpa ea . yg penting sebelum cuti sem sbb aku tahu aku akan rindu ko sgt-sgt nanti kn .aku cume nk ko berubah untuk aku , berubah apa yg aku x suke wlaupun aku tahu tu cara hidup ko tp aku cume mintak tu jek x bnyk pon . sbb aku x suke lelaki yg sukesllu pg club . and last aku nk ckp aku kuat cemburu , setiap kali aku stalker fb ko , twitter ko serious perasann cemburu tbe2 de.. mkne nye ? cinta ? waahhh . hahaah .. aku jeles tgk wall ko bersepah nama pmpn . x peah aku simpan jelah biar tuhan yg tahu cmne perasaan aku kat ko kn . :)

No comments:

Post a Comment