Kehidupan Yang Tidak Akan Pernah Berhenti Sehingga Nyawa Diberhentikan... Suke Atau Tak Suke Itu lah Kehidupan Yang Sebenarnya...



Sunday, 15 April 2012

Manusia Bodoh !

aku nk ceritakan kt sini pasal lelaki bodoh+banggang yg xde perasaan. lelaki yg bernama ZULFIQRI !
aku bukan nk buruk-buruk kan ko tp aku sakit hati knpe lah masih ada manusia kt dunia ni mcm ko yg xde hati dan perasaan untuk pkir tentang hati dan perasaan orang lain . dulu masa aku baik dgn ko pergh ko x pkir ke org tu yg banyak tolong kau yg banyak ikut ko sana sini , banyak tolong ko baik dgn aku , banyak tolong kau buat macam-macam . tp last -last bile kau dh x kawan dgn aku kau campak macam sampah jek kn org tu kn , pe jenis manusia ko ni aku pon x tau lah kn .  x reti nk hargai orang yg dh banyak tolong kau buat macam-mcam . ko buang dia cume sbb dia rapat dengan member aku . kau pkir sbb dia bela aku dengan kawan-kawan aku? wei ! umor ko lebih matang kan dari aku , so ko pikir matang sikit boleh x ? apa lah ko ni bangang sgt ! bodoh tu disimpan lah sikit wei . sampai bile kau nk de pikiran mcm nie jek . matang lah ckit zul . bleh x ? satu hal lagi aku pelik pe yg ko iri hati sangat dengan aku sampai semua orang kau tarik supaya jangan kawan dengan aku , supaya jangan rapat dengan aku . kalau boleh semua budak moduler tu kau hasut supaya jangan rapat dengan budak-budak aku.pelik aku . bukan aku yg nk kawan dengan dowg dh dowh yg suke kawan dgn kteowg so apa masalah ko ? ko jeles sbb x jadi hot mcm kteowg ? tu lah yg kali tu jangan jadi talam dua muke baru lah ramai org nk kawan dengan ko. kalau setakat rmai kawan sbb ko cakap psal budak-budak aku mcm-mcm . aku diam mcm ko mangkin nk naik pulak kan . dh lah satu hal agy , aq x paham dgn adk angkt ko tu yg dh terangkt tu . pe masalah budak-budak pmpn tu nk menyalak pulak kt fb berani depan-depan lah wei . kalau setakat menyalak kt fb aku pn boleh . yg dowg x puas hati lagi dengan budak-budak aku apa masalh nye ? dari first aku masuk sini lagi kowg mmg x puas hati dgn kteowg. sbb kteowg boleh kawan dengan semua org ? tu jek ? sbb tu kowg jeles dgn kteowg ? terang-terang lah kowg yg bodoh . dh kowg yg berpuak xnk bergaul cm kteowg cpe suruh so x boleh nk salahkan kteowg lah kn . dh kowg yg bodoh , belajr jek pandai tp pkir benda ni semua bodoh . x cukup lagi ke apa yg kowg dh dapat skrg ? ko dh dapat balik jantan ko tu kn  so ko xyh lah nk jaja cerita pasal aku kesana sini . ko dapat pe pmpn ? x dpt pe2 kn ? aku xnk dengan jantan tu , x gune pe2 pon pada aku menyusahkan aku deah . xde yg perfect lngsung pada dy tu . harap sembahyang jek cukup tp otak mcm budak-budak. aku x heran lngsung dan xde perasaan lngsung pon dgn kowg ni sbb bukan kemana pon nanti , kte tggu dan lihat jelah kn. aku boleh diam selagi aku boleh diam . sampai miss nadia pon dh tau semua ni pe cite der . xkn pasal tepi kain sendiri pon ko nk cite kt satu dunia . apa ko xde perasaan malu ke ?bodoh jugak ko ni kn . ko x dapat apa2 lah wei kalau ko jaja cite tu kemana-mana , baik ko diam jek dan x perlu nk jaga tepi kain orang lain . untuk pmpn tu  , aku akan benci ko sampai aku mampos walaupon aku terpakse hadap muke kowg yg mcm bangkai ayam tu lagi 2 tahun . peringatan untuk lelaki bangsat tu jangan nk yek2 sangat kalau dgn perempuan tu sbb kalau ko x kemana pon , ayatjek mcm madu tp hati mcm hempedu ! skrg ko mmg sedang bermain dengan drama tp satu hari nanti kau akan mendapat karma ! remember that !

No comments:

Post a Comment